måndag 21 maj 2012

Parafras

Originalbiden:

Originalbilden är på en kvinna som är vänd åt vänster som vill förmedla enheten mellan människa och natur.
Parafras:

Jag tog min bild från grodperspektiv för att få rätt vinkel. Jag ville förmedla mänskligheten, att man kan klara allt med hjälp utav naturen. Som du ser på bilden så är hon mitt uppe på en kulle. Hon är stark och klarar sig med hjälp utav naturens krafter. Solen på bilden som lyser över henne visar hennes starka sida, hur hon lyser upp när hon kommer ut i naturen, hur hon blir en stark människa.

Jag blev väldigt nöjd med min bild. Jag fick fram den starka färgen på gräset som jag ville, jag fick till rätt possition på henne precis så som jag hade tänkt mig och allt kom på sin plats, det blev exakt så som jag ville. 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar